Visszatértem. Egyesek nem kis bosszúságára. Jó volt pihenni. Jó volt kiszakadni a hajósi valóságból. Érdekes volt látni, hogy vannak közösségek, akik együtt is tudnak dolgozni. Felismerték mindenhol, csak Hajóson nem, hogy együtt könnyebb. Itt csak a kritika, intrika, egymás gáncsolása a „menő”. Az én botorságom, hogy mégis visszatérek ide. Nem tehetek mást, mert ide köt minden, itt nyugszanak a régiek, itt vannak a mostaniak. A magam módján megpróbálok tenni e közösség jobbulásáért. Akiknek nem tetszik, azok a régi rend megmaradásában érdekeltek. A kicsinyes üzletelgetéseik, erőfitogtatásaik megmaradásáért. Itt is változásra van szükség. Nagyra. Gyökeresre. Elsősorban a fejekben kell változtatni. Ez a nehezebb. A könnyebb változásra október 3-án van lehetőség. Sajnos ma még nem látok, hallok senkit, akiben a változás elérkezhetne, de remélem, addig valaki előkerül. Bíztam a „fideszes fiúk”- ban, hogy van valamelyikben annyi elszántság, hogy megméreti magát. A szájuk nagy, de ha tenni kell valamit, akkor már eltűnünk? Most lenne itt az idő, hogy a hajósi állóvizet is felkavarjátok. Az, hogy képviselőnek elindultok, még nem a bátorság jele, csak a sumákolásé. Erről jut eszembe, még nem is beszéltünk arról, ki is akarja megmérettetni magát képviselői tisztségért. Kb. 20 név kering a köztudatban. Engem már többen is megkeresnek, támogatom e ezt, vagy azt? Jobbról is, balról is. Visszautasítottam egyenlőre mindenkit. Nem látom még át teljesen a palettát. Az szimpi, hogy van egy hatos, akik együtt akarják megváltani a világot, és esélyük is van legalább négyüknek a bejutásra, de ez kevés. POLGÁRMESTER JELÖLTET MIÉRT NEM TUDTOK MAGATOK KÖZÜL KITERMELNI??????? Néhány embert nem értek, hogy az eddigi kudarcok miért nem törik meg? Legyen még egy név a szavazólapon? Azért kár erőlködni. Hallom a lemondott képviselő belevág. Akkor miért mondott le? Azért az egy alkalomért, amit ugyanúgy végig ült? A mostani tizenegyből 6-7 embernek még a polgármesteri hivatal környékére sem kellene mennie, nemhogy elindulni ismét. Mit tudnak felmutatni? Azt, hogy végig seggelték az üléseket? Nagy kunszt, azok is eltöltöttek vele annyi időt, akik a TV előtt végig ülték a fantasztikus minőségű közvetítést. Szerintem régiek, viszlát!!! Adjunk teret az újaknak, és természetesen a fiataloknak. Akik még ambiciózusak, van bennük kurázsi. És jóban vannak a jelenlegi hatalommal. Nem hinném, hogy egy ekkora településen azt kellene nézni, ki hova tartozik. Tud e a város hasznot húzni az illetőből? Ha igen, hajrá, ha nem, nem kell. Eddig azokra szavaztam, akik a régiekkel voltak jóban. Most azokra fogok, akik az újakkal vannak jóban. nem szimpatikus? Nem baj, de a város jól jár vele. Ha 4 év (vagy most már ki tudja, hogy fogják megvariálni a választási törvényt) múlva változik a száljárás, akkor ismét azokat fogom támogatni, akik azokkal lesznek jóban.
(Szolgálati közlemény féle: Bocsánatot szeretnék kérni attól, akit meg gyanúsítottak azzal, hogy Ő lenne én. Sajnálom, hogy ha kellemetlenséget okoztam az illetőnek, illetőknek. Ezért is nem tudom felfedni kilétemet Béni, mert nem vagyok olyan szabadúszó, mint Te. Engem érhetnek retorziók. Üzenem annak, aki az email boxomat szerette volna kinyitni több alkalommal is, az küldjön priviben egy üzit, és ígérem, átküldöm a jelszavamat. ha már ennyire kíváncsinak tetszik lenni. sok mindent nem találsz rajta, csak az innen kapott üzeneteket.)
Felhívás a végére: Minden képviselő jelöltnek, polgármester jelöltnek teret kívánok nyújtani a bemutatkozásra. Ha megjelenítitek hozzászólásként, vagy átkülditek emailban, esetleg belső üzenetben, akkor mindenkiét külön posztban, változtatás nélkül, kiegészítések nélkül közzé teszem. Van annyira látogatott az oldal, hogy egy „ingyenreklámot” bevállaljatok. A kommentekből továbbra is törölni fogom a trágárságot, a durva személyeskedést. Legyen szó bárkiről is.
Akkor hajrá, választásokra fel.
Szerző: hajoscher  2010.08.22. 21:07 17 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hajosvaros.blog.hu/api/trackback/id/tr902239639

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. Big 2010.08.22. 22:10:00

Eddig csak olvasgattam, most kapcsolódom. Időszerű lenne a váltás, de a teljes galerié. Érdekelne: egy igazgató-képviselő ha végzi ellenző munkáját, helyén való-e a bocsánatkérés? Nem a "kérdezés" a dolga? Nehogy már egy tanult embert sarokba szorítson a Túlrégi. A többi hasonlóan gondolkodó képviselő akkor ismét lapult? Ezt ne töröld, hátha vannak erről érdeklődő olvasók. Elég volna már a sötétségből! Induljanak újak, de legyen összefogás és kitartás, mert mindig így indul és nyalás lesz a vége. Aztán 1-2 egyszer-egyszer izzadva próbálkozik, aztán csend.

visszafogott 2010.08.23. 21:38:22

A régi képviselőkről szóló kritika szerintem is jogos, de az újakat nem kellene előre szidni. Még nem tudjuk, hogy mit akarnak tenni, ezért lehet bízni bennük vagy nem bízni, de nem megelőlegezni nekik a sumákolást. Ami a polgármester jelöltséget illeti szerintem mindenki maga döntse el, hogy felvállalja-e vagy nem. Ha te mindent jól tudsz akár te is jelöltetheted magad

bÉnI 2010.08.24. 08:27:05

Látom újra munkában vagy Hajoscher. Bízom abban, hogy úgy írsz a továbbiakban, hogy nem az lesz az érdekes, hogy ki vagy, hanem mit írsz. Erre érdemes oda figyelned.

Lássuk, mit címeztél nekem:

"Ezért is nem tudom felfedni kilétemet Béni, mert nem vagyok olyan szabadúszó, mint Te. Engem érhetnek retorziók."

Nem akarok eltérni a tárgytól, a testület és polgármester témakörétől, ezért csak egy gyors válasz (egyébként nem is igen térek el):

Nem voltam mindig szabadúszó, így alakult.
Még emlékszem arra, amikor az áltsuliban dolgoztam, mint napközis tanár. AZ akkori igazgató az egyik nap végén jelezte nekem, hogy (Dr. Big szavaival) a Túlrégi felhívta, hogy távolítson el a suliból. Az akkori igazgató azért annál értelmesebb volt, hogy ebben a játékban partner legyen Túlrégivel. Én magam tettem meg ezt a lépést, miután felkerestem a Túlrégit lakásán, illetve helyettesét a benzinkúton. Erre a találkozásra még biztosan emlékeztek ugye?

Ettől függetlenül, vagy éppen ezért megváltoztatom korábbi véleményem: írj név nélkül. A visszatérésed után engem írásod tartalma, illetve mások hozzászólásai jobban érdekelnek.

Gaspacho (törölt) 2010.08.24. 10:36:10

Én eddig három indulóról (polgármester-jelölt) tudok:
Schőn, Beck Ottó, Szalczer Etelka
Ők azok, akik szedik/várják a kopogtatócetlit.
Valaki esetleg másról tud?
Ha nincs más, akkor a három közül szerintetek melyik lenne az, akire szívesen szavaznátok?
Nem egyszerű, ugye?

falusi gyerek 2010.08.24. 12:50:12

Úgy hírlik,hajoscher szavaival élve a világmegváltásra készülő hatos is támogat egy jelöltet.Balaton Laci lenne a jelölt.Érdekes.Nekem teccccik.

bÉnI 2010.08.24. 12:55:14

Stadi faterját hallottam még. Nem tudom, hogy igaz-e. Nem beszéltem vele, velük. Nekem egyszerű a választás 8-)

Ottó:
Sztem betámogatott lenne a konkrét szakmai munka (polgármesteri teendők) kapcsán egy párt részéről. Ami sztem nem rossz! Állna tehát mögötte egy szervezet, jogászokkal, közgazdászokkal stb... és ez fontos a város fejlődése szempontjából. Sztem jó fej, én úgy ismerem, mint aki még véletlenül sem "került kapcsolatba" a jelen vezetéssel.

Szalczer Etelka:
Úgy gondolom toppon van a szakmai munka kapcsán, hiszen Fajszon jegyző. Sokat látott, tapasztalt és úgy hallottam, hogy igen igen kedvelt személyiség Fajszon. Talán pár éve indult jegyzőnek Hajóson, de nem Ő lett a befutó. Valószínűleg Ő túl jó lett volna.

Hmmm. Mondjuk Ottó a polgi, Etelka a jegyző? Vagy fordítva? 8-) Na jó, ehhez azért nekik is van hozzászólásuk gondolom. 8-) Az viszont tuti, hogy a 2 ellenzéki induló megosztja az ellenzék szavazóit és az nem jó. Sztem mindenképpen kommunikálni kellene a jelenlegivel szemben indulóknak egymással. Adott esetben visszalépni egymás javára... persze csak ha egy a céljuk, a leváltás.

bÉnI 2010.08.24. 14:31:49

Szalczer Etelkához:
Ha szervezet nem is áll mögötte, szakmai kapcsolati rendszerét, tapasztalatait biztosan kamatoztatni tudná Hajóson. Ez lemaradt.

Mindenképpen egy kultúrát patronáló (anyagilag és szakmailag is!) polgármestert tudnék elképzelni. A kultúra mellett a legfontosabb a munkahelyteremtés.

Remélem lesz olyan polgármester jelölt, aki úgy gondolja, hogy Hajós várossá nyilvánítását méltón kell megünnepelni. A város központjában, igényes, minden korosztályt megcélzó egész napos, uram bocsá' egész hétvégés rendezvénnyel, programokkal. Nem a focipályán, az Államalapítás Ünnepével egybekötve, hiszen az 2 külön dolog.
Remélem lesz olyan polgijelölt, aki kézbe venné az Orbán Nap "irányítását" és az önkormányzat hatáskörébe helyezné a rendezvényt.
A kultúrház működtetésén is lehetne finomítani. Konkrétan az önkormányzatnak fel kellene vállalni és működtetni kellene az intézményt, esetleg a működtetés jelenlegi feltételein javítani.

bombabambanő:) 2010.08.24. 16:11:01

Üdvözlet Mindenkinek, aki visszatért ide:)! Örülök Hajoscher, hogy ennyi ideig tartó hallgatás után ismét felveszed a kesztyűt....még ha névtelenül is:))), de nem is azért vagyunk itt, mert tudnunk kell, hogy egy-egy név kit takar..mellékes..a lényeg, hogy kinek mi a véleménye. Névvel vagy anélkül, többen vagyunk akik tartanak a "retorziótól", le a kalappal azok előtt akik nem. Szóval baromira lekötötte a figyelmet,hogy ki lehet Hajoscher:), ez felettéb elgondolkodtató..vagy nem? Érdekében állt valakinek? Megsértettük valakinek a egoját? Lehet. Önkormányzati választás :

Véleményem szerint a polgármester személyét illetően nem lesz változás...forog-forog az a napraforgó..de nagyon. Fiatal, ambíciózus, lendületes csapatra van szükség pedig!! De..ki lenne esélyes ebben a bocsánat elöregedő városban? Sok idős még midig úgy tartja, hogy hát miért szavaznánk erre meg arra hát a F...a polgármeser már hány éve...jó ez nekünk így..

Szomorú, iszonyú szomorú Hajósra tekintve, hogy a környező települések, amely településeket eddig a hajósiak lenéztek gyönyörűn rendezett közterületekkel, játszóterekkel, szökőkutakkal stb.gazdagodtak az elmúlt években! Hajóssal mi van??? Nem a '90-s években vagyunk, amikor turista buszok tömkelege állt meg a pincefaluban és költötték a pénzt..változott a világ de Hajós ez ideáig lemaradt róla!Elrobogott melletünk a világ!
Annyi, de annyi értelmes, diplomás, esetleg világlátott fiatal van itt Hajóson..szerintetek mi az oka, hogy nem akarják vagy merik(?)megmérettetni magukat? Mert mindenki azt godolja, hogy Ő(!) mellette senkinek nincs esélye! Egy ütőképes csapat kellene.

bÉnI 2010.08.24. 21:18:26

Én eddig konkrétan Szalczer Etelkát tudom indulónak. Ő várja is az ajánlókat.

Engem érdekelne annak a bizonyos hatosnak a személyi összetétele, aki Lacit támogatja. Ez fontos lehet az Ő szempontjából mindenképp. Persze ha van egyáltalán valóságalapja a dolognak.

bÉnI 2010.08.24. 21:30:40

Pontosabban a hatos személyi összetételének jelenlegi polgármesterhez való viszonya inkább ami érdekes lehet. Ellenzék? Milyen szinten? Volt alkalmuk ellenzékben tevékenykedni (képviselőként, esetleg aktivistaként)? Már csak azért, mert Laci esetében azt gondolom mindhárom kérdésre igen lehet a válasz. De támogatóinál is?

Gaspacho (törölt) 2010.08.25. 08:53:13

Hoppá! Most tudtam meg, hogy nem is Etelka, hanem Erzsi! :)
Ezek szerint olyan jól te sem ismered, Béni.
Én se.
Más se?
Akkor???

bÉnI 2010.08.25. 10:01:51

Na, szóval ez lesz részemről az utolsó személyeskedés szintjére vitt írás ismeretlen hozzászólóval, ugyanis nem erre kívánom használni ezt az oldalt és az időmet. Sztem nem az a lényeg, hogy én ismerem-e, legalábbis csodálkoznék azon, ha Téged ez befolyásolna döntésedben. Arra a kérdésedre, hogy más ismeri-e, engedd meg, hogy ne adjak választ, hiszen ezt én nem tudom.

kolomparkolompar 2010.08.25. 13:25:24

Huuuh... ne haragudjatok, de velejétől bűzölög ez az egész.

A hirtelen pánikot megnyugvás követte, hajoscher visszatér. Ez LOL, de mind1, nem ez a lényeg, felejtsük el. Tartsuk tiszteletben, hogy hajoscher kilétének kérdése itt tabu :)

A kép kezd tisztulni. Igazából nem is arról van szó, hogy itt "mindenki" vérré lesz alázva, hanem nagyon is irányítottnak és szervezettnek tűnik a dolog. Valószínű inkább annak az itt említett nem rejtélyes 6 os csoportnak a propagandáját élvezzük. Hajoscher immár feltűnően meg van támogatva a kollégákkal rendesen, meg se kell szólalnia. Feltételezzük ezt a verziót, és ne azt, hogy több néven írogat. Persze csak kicsit átlátszó a dolog, de néhány nevet és a mögötte álló személyt azért össze lehet rakni. De ez is lényegtelen.

Lényeg: Jön az ifjúság, akarnak csinálni valamit.

Ez dicséretes, és előbb-utóbb elkerülhetetlen. Ha nem ti, akkor majd mások.

Nem ezzel, hanem az alkalmazott "módszerrel" van a baj.

Lehet, hogy most "hatásos" ez a dolog, hogy elbújva, hátulról, számára ismeretlen területen folyamatosan lejáratjátok az ellenfelet, de ez visszafelé is elsülhet! Lehet hogy a cél szentesíti az eszközt, de a "módszer" viszont "minősíti" az embert.

Nem lenne korrektebb névvel és konkrét tervekkel kiállni az emberek elé ha tényleg akartok valamit azon kívül, hogy "változás legyen"? Millió helyen és módon megtehetitek.

Szerintem a jövőben nem arra kellene fektetni a hangsúlyt, hogy a "másik" milyen *****, és mit csinál rosszul, hanem arra, hogy ti "mit" és "hogy" csinálnátok! Nem azt kéne folyamatosan bizonygatni, hogy a másik alkalmatlan, hanem azt, hogy ti alkalmasak vagytok.

Polgármesteres vitába én nem folynék bele per pillanat. Homályos, hogy ki indul, nem tudni, hogy ki mit akar csinálni. Talán programokon lenne érdemes vitázni, de hogy kinek ki szimpatikus, és ki kiről mit hallott vagy feltételez, azon felesleges.

visszafogott 2010.08.26. 14:18:37

@kolomparkolompar: "Szerintem a jövőben nem arra kellene fektetni a hangsúlyt, hogy a "másik" milyen *****, és mit csinál rosszul, hanem arra, hogy ti "mit" és "hogy" csinálnátok!" szerintem te is azt csinálod ami ellen beszélsz

Dr. Big 2010.08.28. 17:00:25

Hajoscher! Miért törölted ki azt a hozzászólásomat, amikor bemérem a Schőnt? Ez nem szép tőled. Így hogyan akarsz ellenzék lenni? Mi történt veled? Mintha (nem) a régi volnál.

hajoscher 2010.08.28. 20:59:40

@Dr. Big: A kommentekből továbbra is törölni fogom a trágárságot, a durva személyeskedést. Legyen szó bárkiről is.

Dr. Big 2010.08.28. 21:12:13

Hajoscher! Uh! Nem írtam le a törölt hozzászólásban nevet, így hogyan állja meg helyét a személyeskedés? Trágárságról meg szó sem volt. Na akkor? Így akartok ellenzék lenni?
süti beállítások módosítása